Diskuse

Světová katastrofa se blíží

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

a to jste zaznamenal az v posledni dobe?...

0 0
možnosti
VF

Světová katastrofa.........

Bála jsem se v době kubánské krize, naštěstí to NEBOUCHLO.

Bála jsem se tanků a cizích vojáků v roce 1968, uklidnil mě tatínek slovy, že si tam nahoře vymění koryta, my si tradičně poněkud utáhneme opasky.

Sama sobě si zakazuji myslet na možné katastrofy, kterým nezabráním. A co se našich politiků týká - stejná citace jak jste napsal a za kterou Vám paní Janků udělala ty ty ty,.:-)

1 0
možnosti
JR

J20a68n 68R36á27ž

1. 9. 2017 14:03

Kdyz jsem přečetl nadpis, lekl jsem se!

K tématu: Jak jsem se v minulém životě nijak zvlášť nezajímal, kolik nadojily krávy v JZD Horní Blažkov nebo jak plní závazky závěru sjezdu UV KSČ pracovní kolektiv STS Vráble, vnímám dnes zcela okrajově hurikán v Texasu nebo silácká prohlášení Trumpa, či Kima. Vůbec, opravdu vůbec mne nezajímá cokoliv ze života jakékoliv světové celebrity nebo jaký make-up používá k zahlazení stařeckých vrásek madame Macron, nechává mne vše, co s dá zjistit v médiích, relativně klidným.

Ale decko (a víc) dobrého vína nebo panáka uleželé whisky si i přes to rád dám.:-)

2 0
možnosti
TJ

Já bych si jenom dovolila upozornit, že redakce článek nestáhne ne proto, že jde o citaci (to v našem rozhodování nehraje v tomto případě roli), ale proto, že vulgarita není v titulku ani perexu. Pokud by tam byla, na hlavní straně by článek zůstat nemohl.

Pěkný den, Tereza J.

1 0
možnosti
VF

Paní Terezo, děkuji a přeji, ať Vám vydrží smysl pro humor.;-)

0 0
možnosti
SB

Aniž bych se chtěl v této věci novinářů zastávat, tak ale to je úplně normální i v životě, že si sdělujeme to, co se stalo negativního. Ani ne tak kvůli tomu, že bychom si libovali ve špatných zprávách, jako mnohem spíše proto, že je to odklon od normálního stavu.

Když nějaká budova stojí patnáct let a není důvod předpokládat, že by neměla stát dalších padesát let, nikdo nepřijde domů a neřekne své manželce:

"Tak si představ, že dneska jsem šel kolem toho kadeřnictví, co je mezi kostelem a nádražím, a nic zvláštního jsem na tý budově neviděl."

Zatímco někdy se stává, že člověk přijde domů a řekne manželce:

"Víš, co je novýho? To kadeřnictví, co je mezi kostelem a nádražím, vyhořelo."

Stejně tak, pokud máte s manželkou společného známého křestního jména například Libor, nepřijdete domů a neřeknete:

"Dneska si Libor nezlomil nohu." Nezlomit si nohu, to je normální život. Mnozí lidé zemřou ve věku 80 let, aniž by kdy v životě měli nohu zlomenou. Takže když si Libor nohu nezlomil, nemluvíme o tom.

Ale někdy naopak řeknete:

"Představ si, dneska Libor upadl na schodech, zlomil si nohu a vodvezli ho do nemocnice. Nic komplikovanýho to nebylo, už je doma, ale pět neděl ji bude mít v sádře."

Takováto sdělení jsou normální i v běžném životě, takže nevím, proč v žurnalistice by to mělo být jiné. Zpráva z novin, že k pobřeží USA se neblíží žádný hurikán, by byla zcela absurdní. Mohla by mít logiku pouze v případě, že by byla zasazena do širší souvislosti, tedy že v minulých dnech bylo napsáno, že se ten hurikán očekává, a nyní nám jako novinku sdělují, že nakonec z něho nic nebude. V této souvislosti by to logiku mělo, ale bez této souvislosti by podobná zpráva byla zcela nelogická.

3 1
možnosti
Foto

Pravda, ale dobrý žurnalista (spíš šéfredaktor) by měl umět vyrovnávat úroveň sdělení svého média. Já se proto nikdy nedívám a zpravodajství televize Nova, protože kdybych ho dokázal zkouknout celé, měl bych pocit, že jsem poslední nezavražděný, nezmlácený nebo nepřejetý živák v celé ČR.

3 0
možnosti
MS

Světově katastroficky působí snad jen ten Putinův výrok, ale to jsou stejně jen takové jeho žvásty. Jinak jsou to běžné události pro černou kroniku. :-)

0 0
možnosti
IA

Pane kolego, poradím Vám. Přečtěte si antické dějiny (Řecko, Řím, Izrael,Lydie, Egypt) do 5. stol. n.l. a můžete si zaválčit, zafilosofovat, politikařit a básnit a budete šťasten. Mně to taky štve, co se dnes v novinách píše za blosti na Seznam.cz, a proto jsem se odstěhovala do Antiky.V

0 0
možnosti
MB

Ne za všechny jobovky mohou novináři. Teď na ČT 24 začíná volební kampaň ODS nazvaná "modrá vlna". Kam se na ni hrabe nějaký hurikán !! Ještě, že už máme s podobnými modrými vlnkami zkušenosti. ;-D;-D

2 0
možnosti
JH

J96a64n 56H44y94n20e90k

1. 9. 2017 14:00

"Modrá vlna" ODS je asi na úrovni seriálu na TV PRIMA Modrý kód. Také je to blábol a nesmysl, který nemá nic společného s realitou. ODS je také mimo realitu a pan FIALA funguje jako ohraná písnička s jedním krátkým textem, který se stále opakuje. Tu písničku si málo kdo zazpívá. Spíše je z toho rozpačitý.

4 0
možnosti