Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

gourmett

13. 9. 2012 20:29
Naši velcí

disidenti, byli sice motorem toho co lze nazvat s velkou dávkou představivosti revolucí ale měli slabé vinutí a brzo došlo k jeho spálení! Ten pán co píše že disidenti byli jenom zprostředkovatelé má naprostou pravdu, protože většina z nich nebyla dostatečně vzdálána a tím pádem toho moc neuměli co mohli předávat dál lidem.;-(

0 0
možnosti

narockove

24. 7. 2012 21:38
disidenti byli jen zprostředkovatelé nástupu k moci

Sametová byla jen velký podvod na lidech. Mezi disidenty byli ti, kteří se nechali ovládnout. Odpůrci režimu byli bezmilosti zlikvidováni. Kolaborantům vévodil Venca s úkolem převzít ekonomickou moc komunisickými exponenty. Moc je převzata a disidenti nejsou již potřeba. Kdyby národ opravdu vollal po disidentech, tak nějakého ještě vyhrabem.

0 0
možnosti

viveka

29. 6. 2012 10:38
Bravo

:-)R^

0 0
možnosti

Bucharovic

29. 6. 2012 10:30
Zdravím, pane kolego.

S Vaším článkem vlastěn ani nemám problém, s celou řadou vět z něho dokonce naprosto souhlasím, ale... Ale mám pocit, že jste Vy ten můj článek, na nějž reagujete možná nepochopil tak, jak jsem ho myslel. Já přeci v něm nevolám po tom, aby ta Bodalka a spol vedli revoluci, já se prostě jen pozastavuju nad tím, že ti umělci, ti, kteří si ,,hráli" v 89¨na svědomí národa, najednou k té špíně, co tady máme dnes mlčí. Vy nemlčíte - já také ne, oba alespoň píšeme a snažíme se svým dílem přispět k ucelení názorů jak svých, tak i dalších lidí. proč ale mlčí ti, kteří se na nás denně culí z blbých seriálů pojednávajích o modrém z nebe...? Také mám pocit, že když se někdo nahlas ozve s tím, že mu současná politika leze krkem, hned je nazván levičákem komunistou, hned se mu mlátí o hlavu, co že dělá on sám proto, aby to bylo tady lepší. Co dělám já? Vychovávám dítě, chodím do práce, nedávám úplatky, neberu je, mluvím s lidmi, píšu pro ně. Měl bych si snad raději vzít do rukou vidle a jít na Hrad?

1 0
možnosti

viveka

29. 6. 2012 10:45
Re: Zdravím, pane kolego.

To je na vás, co uděláte, můžete dělat cokoliv chcete. O to těm disidentům šlo, aby to bylo možné. Můžete i pindat aniž by vás zavřeli. Dál je to na vás.

1 0
možnosti

jistě, pane premiére

29. 6. 2012 0:05
jo

R^

0 0
možnosti

můj melírek

29. 6. 2012 8:09
Re: jo

R^V

1 0
možnosti

.Camino

28. 6. 2012 21:23
""Jen proboha uz prestanme lamentovat!""

to je asi tezke, pro narod po tolik let ohnuty a zvykly slapat, ale za zady reptat, zavidet a mnohdy i nenavidet.

2 0
možnosti

můj melírek

28. 6. 2012 21:44
Re:

Zlatá slova drahá Camino! VR^

2 0
možnosti

rezbar45

28. 6. 2012 18:55
Ještě není tak zle a proto jen kecáme....

Možná že by za nás něco vybojovali Blaničtí rytýři.Jenže my Češi jsme si je snad vymysleli jen proto,aby jsme pro svobodu nemuseli ani hnout prstem.

2 0
možnosti

můj melírek

28. 6. 2012 19:30
Re: Ještě není tak zle a proto jen kecáme....

Nemáte pravdu! Kdybyste četl pozorně články pana Jurutky v minulosti, tak byste věděl, že tato i minulá vláda Mirka Topolánka byla pro náš národ požehnáním! Kdyby vládli komunisté, tak by zase nebylo nic v supermarketech, nikdo by neměl mobil ani počítač a trpěli bychom jako například Číňani. V

3 0
možnosti

venenum

28. 6. 2012 18:54
A co Lenka Procházková ?

Ta přece vede svůj boj proti restitucím. A je to disidentka každým coulem.

1 0
možnosti

můj melírek

28. 6. 2012 19:27
Re: A co Lenka Procházková ?

Trochu se divím, vždyť církev to nechce pro sebe, jí to pomůže pouze lépe sloužit Bohu a pomáhat lidem. VV

1 0
možnosti

hrdost

28. 6. 2012 17:17
Naprostý souhlas!!

VV Neměli bychom se my,nově burcující někde už konečně sejít ? R^!!

0 0
možnosti

můj melírek

28. 6. 2012 17:46
Re: Naprostý souhlas!!

Pokud to bude na podporu vlády, vládních reforem a boji proti korupci (Rath) tak to příjdeme s manželem také! VR^

1 0
možnosti

jarno3

28. 6. 2012 17:15
Chce to při čtení víc přemýšlet,autore.

Ten článek nebyl ani tak volání, aby nás opět "vedli" disidenti, ale spíš o tom, kam nás dovedli.Rv

4 0
možnosti

můj melírek

28. 6. 2012 17:48
Re: Chce to při čtení víc přemýšlet,autore.

Pan Jurutka má vždy všechno promýšlené, tak ho prosím neurážejte! Poslední podvod byl před šesti lety od Paroubka, kdybyste se více díval, tak byste viděl, že je to čím dál tím lepší! A karmu jste prosím dal? Děkuji. VR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS